Syntymäpäivät

Seurakunta kutsuu vuosittain kaikki 70 ja 75 vuotta täyttävät yhteiseen syntymäpäiväjuhlaan. Tilaisuus alkaa messulla, jonka jälkeen ruokailu seurakuntatalolla. Mikäli haluat papin tai diakoniatyöntekijän tervehdyskäyntiä syntymäpäiväsi merkeissä, ilmoita siitä joko työntekijälle suoraan tai kirkkoherranvirastoon p. 050 44 55 200.

80 ja 85 vuotta täyttävien luona onnittelukäynnillä käy piirijohtokunnan jäsen. Seurakunnan työntekijät käyvät onnittelukäynnin 90 vuotiaiden ja sitä vanhempien seurakuntalaisten luona. Käynti on vapaamuotoinen tervehdyshetki, joko merkkipäivänäsi tai sovittuna aikana myöhemmin. Erityistoiveissa ota rohkeasti yhteyttä hyvissä ajoin.

4v. synttärit

Neljävuotiaat perheineen kutsutaan syksyllä jumalanpalvelukseen, jonka jälkeen on synttärijuhlat herkkuineen seurakuntatalolla. Lapset saavat lahjan seurakunnalta.

Kymppisynttärit

Kymppivuotiaat kutsutaan yhteissynttäreille keväällä seurakuntatalolle tai Mäntyristille. Juhlat pidetään yleensä Donkkis-toimintaillan yhteydessä. Lapset saavat pienen lahjan seurakunnalta.

Kolme punaista ruusua
"Kirkkaat riemun äänet soivat tänään sydämessäni. Muistot kiitosmielen toivat, niistä kiitän nöyrästi." VK 470