Leirit, tapahtumat

Tapahtumat

Lapsille ja lapsiperheille suunnatuista tapahtumista saat tietoa seurakunnan kirkollisista ilmoituksista ja kotisivuilta.

Kesän 2024 leirit kouluikäisille:

Lasten päiväleiriviikko Mäntyristillä ma-pe 10.-14.6. klo 9-14.30.

Päiväleiri on turvallista ja mukavaa yhdessäoloa ja tekemistä pienille koululaisille. Leiripäivät sisältävät ruuan ja välipalan. Päiväleiri on tarkoitettu eskarin käyneille - n.10-vuotiaille. Jos lapsella on koulussa avustaja, tarvitaan avustaja myös leiripäiviin.

Leirillä mukana ovat Maria, Jaana, Tuulia, Kirsi ja isosia.

Leiriviikon hinta 20e/lapsi. Tiedustelut ja sitovat ilmoittautumiset ke 22.5. mennessä Maria Mortensen p. 040 75 45 498

Kesäleiri 17.-19.6. Aittaniemessä 9-14 -vuotiaille.

Luvassa yhteisiä leirihetkiä uiden, seikkaillen, hiljentyen ja leiritunnelmasta nauttien.

Leirillä mukana ovat Jaana, Maria, Tuulia, Kalevi, Kirsi ja isosia.

Leirimaksu 20e/sisaralennus 5e. Tiedustelut ja sitovat ilmoittautumiset ke 22.5. mennessä Maria Mortensen p. 040 75 45 498 (nimi, osoite, allergiat)

Leirit toteuttavat yhteistyössä Vetelin seurakunta, Vetelin kunta ja Vetelin 4H

Lasten kesäleiri mainos