Kuorot ja soitinryhmät

Muskaria eli musiikkileikkikoulua pitää Jaana Niininen Vetelin päivähoitopaikoissa.

Lapsikuoro Vivace on alakouluikäisten lauluryhmä. Tällä hetkellä Vivace on tauolla laulajien vähyyden vuoksi. Haluaisiko lapsesi laulaa ryhmässä? Ota yhteyttä! Infoa kuorosta antaa kanttori Minna Kalliokoski, p. 050-4455202 tai minna.kalliokoski@evl.fi.

Vetelin kirkkokuoro harjoittelee Vetelin seurakuntatalolla, osoitteessa Torpantie 129, keskiviikkoisin klo 18.15 - 19.45!

Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat laulajat iloiseen ja rentoon kirkkokuoroon! Laulamme jumalanpalveluksissa, konserteissa ja muissa juhlatilanteissa, ja joskus teemme pieniä lauluretkiäkin.

Soittajia tarvitaan aina! Tule soittamaan yksin tai yhdessä muiden kanssa seurakunnan tilaisuuksiin! Tammikuussa meillä on jo perinteeksi muodostunut Riemumessu, johon tarvitsemme soittajia mukaan.

Kesällä järjestämme Kansanlaulukirkon. Siihenkin kokoamme soitinyhtyeen ja mahdollisesti esilauluryhmän.

27.10.2023 järjestimme Elämäni biisi-tilaisuuden Pulkkisen-Haukilahden nuorisoseurantalolla. Sille on luvassa jatkoa vuoden päästä samassa paikassa.

Viikolla 11 maaliskuussa 2024 vietämme Vetelin seurakunnan musiikkiviikkoa. Mm. perjantaina klo 19 on kirkossa Elämäni virsi-tilaisuus ja su klo 19 rukouslauluilta, johon saat tulla laulamaan. Kysele tarkemmin kanttorilta!

Voit tulla mukaan myös jumalanpalveluksiin tai muihin tilaisuuksiin laulamaan ja soittamaan tai esilaulajaksi. Ota rohkeasti yhteyttä Minna-kanttoriin 050-4455202, niin sovitaan asiasta tarkemmin!

Seurakunnassamme toimii keväällä ja syksyllä projektikuoro. Projektikuoro on projektinomaisesti kokoontuva kuoro, johon kaikenikäiset ovat tervetulleita laulamaan! Ainoa ehto on osata lukea. Kuoron kokoonpano vaihtelee hiukan vuosittain.

Aloitamme harjoitukset uutta messua opetellen normaalisti keväällä maaliskuun alussa ja jatkamme harjoituksia elokuun lopussa. Soitinyhtye tulee mukaan syksyllä. Siihen voit tulla soittamaan ottamalla yhteyttä kanttoriin, p. 050-4455202.

Olemme jo opetelleet Suomalaisen messun, Hiljaisuuden messun, Kuule minun ääneni -messun ja Afrikkalaisen messun. Ne on vietetty Vetelin kirkossa, mutta kutsuja on sadellut naapuriseurakuntiinkin, joissa olemme vierailleet näiden messujen kanssa. Jos kiinnostuit messujen opettelusta, hyppää mukaan!

Vetelin Projektikuoron harjoitukset jatkuvat tammikuussa 2024, seuraa ilmoittelua! Tervetuloa mukaan, kaikenikäiset lapsista mummuihin ja tutiin!